;
با کليک روي +1 مدرن دانلود را در گوگل محبوب کنيد
اس ام اس فلسفي و پنداموز سري دوم
<---------- block sabet ------------------------>
اينجا هرچي بخواي هست.اهنگ .بازي كامپيوتري .خدمات موبايل.و لطيفه هاي رنگارنگ.اس ام اس
تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398
نويسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣


 
هر چه می نگرم
 
همه جهان
 
در چشم توست
 
یکی بیاید دوباره
 
منظومه شمسی را برای من
 
تعریف کند...

 
"نریمان ربیعی"
 
 
 

lips kiss impression lipstick animated gif


 
يك عمر دور و تنها ، تنها به جرم اينكه ...
 
او سرسپرده مي خواست،من دل سپرده بودم
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
نمـــــیـدانــــی ،
 
چه دردی دارد !

وقـــتـی

حــــالـم

در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!
 




lips kiss impression lipstick animated gif

 

 
نه اینکه گریه کنم، نه
 
فقط دارم تعریف می‌کنم چرا بغض کرده بودم
 
و آرام نمی‌گرفتم...


 
عباس معروفی
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif


 
مثل یک شعرِ بی وزنی
 
میگذری از سکوتِ این کوچه
 
جون به مرگم نکن بیا برگرد
 
داره دنیام به درد میپیچه
 
 
 
 
 
lips kiss impression lipstick animated gif
 
 
 
کاش دست دوستی هرگز نمیدادی به من
 
"آرزوی وصل" از "بیم جدایی" بهتر است
 
 
فاصل نظری
 
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif



 
بگذار لبهايـــــت براي بوسيدن باشد
 
چشمهايــــــت به اندازه ي کافي
 
حرف براي گفتن دارد...
 
 


lips kiss impression lipstick animated gif


 
دوســم داشــت؛
 
مثل اون آهنگ هاى خارجــى اى كه هميشه گـــوش ميداد

ولـى هيچـى ازش نمى فهميد ... !
 





lips kiss impression lipstick animated gif

 
 
 
همیشه سیاه پوشیده ام

عشق،

مصیبت سنگینی ست!
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif


 

نــــرو ....

دردنـاک تـــريـن الــتماس جهــان استــــ ...!
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif




هر روز ” دماغ ها ” کوچکتر می شود و دروغ ها بزرگتر ... !
 



lips kiss impression lipstick animated gif

 
 
حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم
 
حسرت یعنی تو که در عین بودنت داشتنت را آرزو می کنم
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
مـحکــم باش ...

وقتی خیلی نرم شوی ؛

همه خـَمـَت می کنند !

حتی کسی که انتظار نداری
 




lips kiss impression lipstick animated gif


 
 
راستش را بگو

نکند تو همان
 
این نیز

هستی که
 
 
همیشه می‌گذری؟!
 

بهرنگ قاسمی
 
 



lips kiss impression lipstick animated gif



 
من حرفهایت را گوش دادم و تو آنقدر سبک شدی

که ابرها را در آغوش گرفتی و دیگر نگاهت
 
به چشمان بسته ام
 
و پاهای در گل مانده ام نیفتاد
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

Share/Bookmark Share
با سلام براي دسترسي به مطالب روز از صفحات ديگر ديدن كنيد..............مديريت مدرن دانلود
برچسب‌ها: smsاس ام اسجوكاس ام اس پنداموزجوكپيامك پنداموز



آخرين مطالب

اخبار ايران:

اخبار جهان:

اخبار اقتصادي:

اخبار علمي

اخبار فناوري و اطلاعات

اخبار هنري:

اخباراجتماعي

اخبار ورزشي

اخبارحوادث

اخبار متفرقه

مديريت سايت بابت بازديد شما تشكر كرده واميدوار است لحظاتي شاد وبه يادماندني در اين سايت گذرانيده باشيد ...........................تمامي حقوق اين ساين متعلق به مدرن دانلود ميباشد وكپي برداري با ذكر منبع مجاز مي باشد .........با تشكر مديريت سايت مدرن دانلود ♦♦♦دانلودي متفاوت♠♠moderndl.tk